חבר טעמים

לעמיתי מועדון ''חבר''

חבר

שיתוף הפעולה בין מועדון “חבר” למשק אחיה נמשך כבר שנים רבות ובא לידי ביטוי באמצעות מתן הנחות ייחודיות בכרטיס האשראי ובכרטיסים הנטענים – “חבר” טעמים ו”חבר” שלי והן במבצעים ייעודיים מיוחדים.
כמו כן, במשך כמעט עשור, הקפיד משק אחיה לקחת חלק בירידי “חבר” ולאפשר לעמיתים ליהנות ממגוון המוצרים העשיר של משק אחיה במחירים אטרקטיביים.

החל משנת 2020 הכרטיסים הנטענים של מועדון “חבר” מכובדים גם באתר האינטרנט של משק אחיה כך שהעמיתים נהנים ממגוון שמני הזית והמוצרים המשלימים בהנחות מיוחדות עם משלוח עד הבית.

אנו גאים להיות חלק ממועדון “חבר” ומודים לעמיתי המועדון על האמון במוצרי המשק.

שאלות נפוצות – מועדון “חבר”

אילו כרטיסים מכובדים באתר?

כרטיס אשראי “חבר” (שחור) – 5%  הנחה במעמד החיוב  
כרטיס נטען “חבר טעמים” (כחול)תנאי הכרטיס מפורטים באתר “חבר”. מכובד בתשלום באתר בלבד, לא תקף בעסקה טלפונית.

כרטיס נטען “חבר שלי” (לבן/ ירוק)תנאי הכרטיס מפורטים באתר מועדון”חבר”. מכובד בתשלום באתר בלבד, לא תקף בעסקה טלפונית.

לא ניתן לשלם עם הכרטיס הנטען “חבר” של קבע (כתום)

מהם הפרטים שנדרש למלא בדף הקופה כדי לשלם באתר?

כרטיס אשראי “חבר”: מספר ותוקף כרטיס המופיעים בחזית הכרטיס ו- CVV (3 ספרות) המופיע בגב

כרטיסים נטענים “חבר טעמים” או “חבר” שלי:

כרטיס חבר טעמים

מה הסכום שאשלם בסופו של דבר?

הסכום שיופיע בעגלת הרכישה הוא לפני ההנחה.
הסכום שתשלמו בפועל תלוי בכרטיס בו עשיתם שימוש:
כרטיס אשראי “חבר” – ההנחה מתקבלת במעמד חיוב כרטיס האשראי ותוכלו לראות את הסכום ששילמתם בפועל בדף הפירוט של כרטיס האשראי.
כרטיס נטען – גובה ההנחה תלוי באחוז ההנחה בזמן הטענת הכרטיס.

שימו לב! כדי להבטיח שהעסקה באתר תאושר, יש להטעין את הכרטיס מראש בשווי סכום העסקה.

היכן ניתן להתעדכן במבצעים ייעודיים לעמיתי המועדון וכיצד אקבל את ההנחה?

מעת לעת, מעניק משק אחיה מבצעים ייחודיים לעמיתי מועדון “חבר”.

המבצעים מתפרסמים על ידי מועדון “חבר” ולא ניתן למוצאם בפרסומים של משק אחיה.

על מנת ליהנות מהטבת מבצע מסוים, יש להקיש את קוד הקופון שמופיע בפרסום של  מועדון “חבר” ב”עגלת הקניות” לפני התשלום.

לאחר הזנת קוד הקופון במקום הייעודי, יש ללחוץ על כפתור “החלת קופון” ולאחר מכן על כפתור “מעבר לתשלום”.

נתקלת בבעיה לאחר הזנת פרטי הכרטיס?

בעיה סיווג 4 – הבעיה היא בכרטיס ולא באתר של משק אחיה.

במקרה של תשלום בכרטיס נטען – ראשית יש לוודא שהכרטיס מוטען בסכום הנדרש

– אם הבעיה אינה נפתרת – יש לפנות למחלקת שירות וקשרי עמיתים של מועדון “חבר”

מה בנוגע לבקבוקים ריקים?

לא ניתן לצרף בקבוקים ריקים ללא עלות, אלא אם מדובר בחלק מהמבצע שהוצע לעמיתי מועדון “חבר”.
יש אפשרות לרכוש בקבוק ריק.

שכחנו לציין מידע חשוב עבורכם?

מלאו את הטופס ונשמח לשפר עבורכם את עמוד המידע!